سوالات متداول

میتوانید پاسخ به سوالات متداول کاربران را در این برگه بیابید. با این وجود چنانچه سوال خود را در میان آنها نیافتید، همکاران ما با کمال میل پاسخگوی شما خواهند بود.

واحد امور مشتریان دیالکتیک شاپ  جهت پاسخگویی به هرگونه سوال یا ارائه راهنمایی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

ساعات پاسخگویی تلفنی و گفتگوی آنلاین روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17  و روزهای پنجشنبه 9 الی 13 می باشد.

  • واحد امور مشتریان از طریق شماره (02122425508)
  • گفتگوی آنلاین از طریق واتساپ با کارشناس فروش
  • ارسال ایمیل به آدرس  info@dialecticshop.ir

در صورت نیاز به لغو یا تعویض کالا قبل از ارسال سفارش می‌بایست از طریق شماره (02122425508) و یا گفتگوی آنلاین از طریق واتساپ با کارشناس فروش ما تماس برقرار کنید.

در صورت نیاز به بازگشت یا تعویض کالا پس از ارسال سفارش، می‌بایست طی مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، با پر کردن فرم بازگشت کالا ، درخواست خود را ثبت کند.

بازگشت کالا تنها طبق موارد ذکر شده در صفحه شرایط بازگشت و تعویض کالا امکان پذیر می‌باشد.

لطفا توجه فرمایید که در خصوص کالاهای درخواست شده و سفارشی، امکان بازگشت یا تعویض کالا وجود ندارد.

برای اطلاعات بیشتر صفحه شرایط بازگشت و تعویض را مطالعه کنید.

در صورت نیاز به بازگشت یا تعویض کالا، سفارش دهنده می‌بایست طی مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، با پر کردن فرم بازگشت کالا، درخواست خود را ثبت کند.

بازگشت کالا تنها طبق موارد مندرج در ماده ۹ شرایط و ضوابط عمومی فروش، امکان پذیر می‌باشد.

لطفا توجه فرمایید که در خصوص کالاهای درخواست شده و سفارشی، امکان بازگشت یا تعویض کالا وجود ندارد.

  • زمان تحویل سفارش محصولات موجود در سایت، بسته به مسافت، نوع و تعداد کالا، ۲ تا ۷ روز کاری میباشد.
  • در خصوص سفارشات درخواست کالا از سایت ایکیا این زمان بسته به نوع و ابعاد کالا متفاوت خواهد بود که در زمان ثبت سفارش توسط کارشناس فروش به اطلاع شما خواهد رسید.
  • ارسال کالا برای مشتریان ساکن تهران بسته به ابعاد کالا با پیک موتوری ، خودروی سواری و یا وانت ارسال میگردد.
  • همچنین برای ارسال کالا برای مشتریان ساکن شهرستانهای سراسر کشور توسط شرکتهای ارسال کالای تیپاکس یا چاپار صورت میگیرد.

ما در دیالکتیک شاپ کیفیت و اصالت کالاهای ارسالی به مشتریانش را تضمین میکنیم  و تمام تلاش خود را برای ارسال محصولات بی نقص و آصیب به کار میبندیم. با این حال گارانتی ارایه شده توسط مجموعه دیالکتیک شاپ تنها شامل موارد زیر میباشد.

  • بسته در زمان تحویل آسیب دیده و یا بازشده باشد
  • تحویل گیرنده پس از تحویل کالا متوجه آسیب آن شود
  • کالا از نظر ظاهر و مشخصات منطبق با اطلاعات موجود در سایت نباشد
  • عدم تطابق کالای دریافتی و سفارش ثبت شده در سایت

برای اطلاعات بیشتر صفحه شرایط بازگشت و تعویض را مطالعه فرمایید.

پرسش خود را در میان سوالات متداول نیافتید؟

با ما در تماس باشید

بستن سبد خرید
بستن علاقه‌مندی
اخیرا مشاهده شده بستن
بستن

بستن
منو
دسته بندی ها